Українська | English

Головна » Прес-центр » Новини » Архів » 2015 рік

Адміністративна рада затвердила нову структуру Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

04.12.2015

прес-реліз

 

Адміністративна рада затвердила нову структуру Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Таке рішення було прийняте на засіданні 03 грудня 2015 року.

 

"Наявна структура Фонду створювалася у 2012 році. Тоді ніхто не планував очищення банківської системи. З початку 2014 року до Фонду було направлено 63 банки. В результаті, сьогодні Фонд гарантування для ефективного реагування на такі виклики, як пошук інвесторів для неплатоспроможних банків, управління їхніми активами, потребує реструктуризації. Нова структура розроблена за участі міжнародних експертів – спеціалістів Світового банку та Держказначейства США – та покликана зробити ФГВФО високоефективною структурою, здатною працювати в умовах поточного навантаження", - заявив голова адміністративної ради Фонду, перший заступник Голови Національного банку Олександр Писарук.

 

Перехід на нову організаційну структуру Фонду гарантування буде завершено до ІІ кварталу 2016 року.

 

"Зміна структури була вкрай необхідною для забезпечення ефективної роботи та інституційного зміцнення Фонду у відповідь на виклики сьогодення. Підготовча робота до реструктуризації розпочалася відразу після прийняття відповідного вдосконалення Закону «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб. Основні нововведення в роботі Фонду з урахуванням кращих світових практик, передбачені з 01 січня 2016 року", - сказав директор-розпорядник Фонду Костянтин Ворушилін.

 

Згідно з рішенням, у Фонді буде створений департамент консолідованого продажу. Він буде супроводжувати управління активами та їх продаж у всіх неплатоспроможних банках, об’єднуючи функції, які на сьогодні належать до компетенції уповноважених осіб Фонду. Нова система дасть змогу підвищити прозорість і скоротити витрати на управління активами неплатоспроможних банків.

 

Для забезпечення консолідації активів неплатоспроможних банків у Фонді буде створено сховище даних, роботу якого забезпечить новостворений департамент інформаційних технологій. Планується, що саме це в подальшому стане платформою для консолідації фінансової та операційної діяльності неплатоспроможних банків.

 

Відповідно до нової структури також створюється департамент фінансових розслідувань, який буде займатися власникам і пов'язаними особами, дії або бездіяльність яких призвели до банкрутства банків. Крім того, до функцій департаменту належатиме упровадження антикорупційної програми всередині Фонду.

 

"Нова структура забезпечить абсолютну прозорість усіх процесів, пов’язаних з реалізацією майна банків, які знаходяться в Фонді, підвищить внутрішній контроль, що в результаті підвищить ефективність роботи Фонду. Цьому сприятиме набір ключового персоналу на відкритій конкурсній основі. Ми сподіваємось, що до роботи в Фонді будуть залучені високопрофесійні фахівці з бездоганною діловою репутацією. Початок цьому вже покладено", - підкреслив Олександр Писарук.

 

Зазначені заходи з реформування забезпечать збільшення надходжень, що дасть змогу Фонду виконати свої зобов’язання перед державою, кредиторами неплатоспроможних банків та ефективніше реалізовувати функції, передбачені Законом України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб".


  На початок сторінки  
 
Остання модифiкацiя   04.12.2015